HTML

Családi pénzügyek

"Aki tornyot akar építeni, nem ül-e le előbb, hogy kiszámítsa a költségeket, vajon futja-e pénzéből, hogy fel is építse?"

Friss topikok

2010.06.21. 21:45 buksza.blog.hu

Bankkártya történet folytatása

Június elejei bejegyzésemben írtam arról, hogy elvesztettem a bankkártyám és majd próbálok nélküle "élni". Ment is egy darabig, de aztán rájöttem, hogy a bankkártyához jár biztosítás. Ezt szerettem volna "használni", amikor elutaztunk mostanában néhány napra a férjemmel. Felhívtam a bankom, ahol közölték velem, hogy a biztosítás a bankkártyaszámmal együtt érvényes, ezért meg kellett csináltatnom a kártyám. Jobban mondva a férjemnek, mert én nem voltam bank közelben.

Az utazás előtt nem érkezett meg a kártya, csak a PIN kód. Így az utazás alatt készpénzt használtunk, amelynek fogyását "real time"- ban követhettük nyomon. A végén használtuk a férjem kártyáját és jól esett, hogy megvett nekem valami és ő fizetett érte. Talán ódivatú ez a gondolkodás, de én élveztem, hogy "ki vagyok szolgáltatva".

Az utazás után megérkezett a bankkártyám, már aktiváltam, de még nem használtam. Szóval tiszavirág életű volt a bankkártya nélküli létem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://buksza.blog.hu/api/trackback/id/tr912099406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása